Aldri alene. Leseeksemplar til bokhandel

av (forfatter) og Bente Klinge (gjendikter).

Juritzen forl. 2010 Trykksaker

FRIEKS BEREGNET KUN FOR BOKHANDELERANSATTE! Rose er 29 år og har aldri tilbrakt et minutt borte fra sin tvillingsøster Ruby. Hun har aldri gått en tur alene eller hatt en privat samtale. Likevel har hun aldri sett sin søster i øynene. I ALDRI ALENE forteller Rose om hvordan søskenkjærligheten kan overvinne alt. Om hvordan drømmer kan gi kraft så det umulige blir mulig. Rose og Ruby er siamesiske tvillinger, men dette er ikke en problematisk roman om å være annerledes. Dette er en fortelling om samhold, vilje og jakten på kjærlighet. Vi skal ikke røpe de mange overraskende vendingene romanen tar, men vi lover en historie som vil gi deg et varmt hjerte. Dette er ikke en bok om det groteske, det er en bok om kjærlighet. Om å være bundet til et annet menneske og akseptere det med verdighet, ja til og med takknemlighet. San Francisco Chronicle Lori Lansens blanding av tragedie og komedie kommer til å røre deg dypt. Isabel Allende En usentimental og hjertevarmende bok du ikke greier å legge fra deg. Litt av en bragd. Kirkus Book Review

Forlag Juritzen forl.

Format Trykksaker