Albatrossen

Bladkompaniet 2000 Heftet

Annelies Sara er i Afrika sammen med Tallak, men hun må reise tilbake til sin mor i Norge. For første gang skal hun stå på egne bein, og under den lange reisa, lærer hun den fysiske kjærligheten å kjenne.

Livet i Knysna i Afrika bød på mange overraskelser for Tallak. Først og fremst at han hadde to tvillingdøtre, Asha og Amina, med en kvinne som hadde skremt vettet av ham forrige gang han var på besøk. En kvinne som var årsak til at han hadde flyktet hals over hode, redd for sitt eget liv.Annelies Sara ble glad i halvsøstrene sine. De hadde reddet livet hennes flere ganger. Men så måtte de skilles . kanskje for alltid. Annelies Sara måtte tilbake til sin mor i Norge. Men først skulle hun legge ut på en lang sjøreise . alene. For første gang i sitt liv skulle hun stå helt på egne ben, uten noen som bestemte hva hun skulle gjøre og ikke gjøre. Annelies Sara følte seg fri. Og under den lange reisen lærte hun den fysiske kjærligheten å kjenne.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2000