Acid row

Pan Books 2002 Heftet

Når den unge doktoren Sophie Morrison skal besøke en pasient i Acid Row, vet hun ikke at hun også besøker hjemmet til en kjent pedofil. 10-år gamle Amy er forsvunnet, og beboerne i Acid Row er sikre på hvem som har skylda. Ubekreftede rykter vil ha det til at Amy er inne i huset. Sophie fanges i sentrum av begivenhetene, sammen med en mann hun forakter. Imens slipper mengden hatet og raseriet løs. Amy må beskyttes for enhver pris, om det så skal føre til drap.

Forlag Pan Books

Utgivelsesår 2002

Genre Spenning

Stressa som beboerne kaller gata de bor i. I gatene hersker sinte fremmedgjorte gategutter. En ung lege Sophie Morrison tilkallesog hun aner ikke at en pedofil befinner seg i huset. 10 år gamle Amy er forsvunnet og mange tror de vet hvem som står bak. Opprøret som settes igang kommer helt ut av styringen og det bli veldig mye spenning. Ingen typisk kriminalroman men regnes i denne sjanger Pga forfatteren. En levende og spennende bok.

En bok som gjorde inntrykk. Levende og spennende persongalleri, og på en måte en litt annerledes krim.

• "Krutt" av Minette Walters
  • "Det mørke rommet" av Minette Walters