Røter

dikt i utval

av (forfatter) og Olav Egil Aune (redaktør).

Verbum 2006 Innbundet

Mosdøl er knytt til dalføra Setesdal og Telemark i ord og vesen, men han femner vidare enn ein heimstadsdiktar. Denne boka inneheld dikt frå diktsamlingane Kvite symrer (1977), I Lydeskar (1979), Menneskelandskap (1987), Sylvdropan (1992), Barn av sommaren (1993), Songen frå Sion (1995), Berget det blå (1997), Løyndomsfulle Setesdal (2000), Missa millennium (2000) og Spor. Sørland (2001).

Det går fleire trådar gjennom Olav Mosdøls dikting. Ein tråd frå fortid til notid, ein tråd frå natur til menneske, frå menneske til natur, frå menneske til menneske og frå menneske til Gud. Denne tanken om samanhengar gjennomsyrer dei fleste dikta hans frå debutsamlinga Kvite symrer (1977) og til hans nyaste dikt, der vi møter refleksjonar om levd liv. Han er knytt til dalføra Setesdal og Telemark, men femner vidare enn ein heimstadsdiktar. Utvalg og forord av Olav Egil Aune og etterord av Sondre Bratland.

Forlag Verbum

Utgivelsesår 2006