Midnatt for Charlie Bone

av (forfatter) og Torleif Sjøgren-Erichsen (oversetter).

Gyldendal 2008 Heftet

Merkelig ting begynner å skje med Charlie. Plutselig kan han høre mennesker i fotografier snakke. Når de fæle tantene hans skjønner hva som skjer blir de over seg av begeistring. Forgjeves prøver han å skjule sine nye evner. Fra å være en helt alminnelig gutt er livet hans i ferd med å bli mer spennende enn han noen sinne kunne ha drømt om. Dette er første bok om Charlie Bone.

Pocketutgave av første bok i den spennende og fantastiske fembinds-serien om Charlie Bone. Handling: Charlie kan ikke tro det. Han kan høre mennesker i fotografier snakke. Hva er det som skjer med ham? Og hvorfor blir de fæle tantene hans så begeistret når de oppdager hva som skjer? Charlie prøver å skjule de nye evnene, men til ingen nytte. Livet hans er i ferd med å bli mer spennende enn han noen sinne kunne drømt omEn varm, magisk og spennende blanding av Charles Dickens, X-Men og Harry Potter. Er første bok i en serie på fem, og passer fra 10 år og oppover.Serien er oversatt til 16 språk (17 med norsk!): Fransk, tysk, italiensk, japansk, thai, hollandsk, gresk, kroatisk, tjekkisk, spansk, vietnamesisk, kinesisk (Complex), kinesisk (Simplified), polsk, indonesisk og serbisk.

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788205380776