Brev 1970-1975

av (forfatter), Bodil Cappelen (forfatter) og Bodil Cappelen (redaktør).

Samlaget 1996 Innbundet

Boka er soga om biletkunstnaren Bodil Cappelen (f. 1930) og forfattaren Olav H. Hauge (1908-1994) si kjærleikssoge, fortald gjennom deira eigne brev. Har namneregister.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 1996

Omtalt person Olav H. Hauge Bodil Cappelen

Språk Bokmål Nynorsk

Spela, det er visst det einaste hardingane har kunna; spela og dyrka frukt, det er ikkje so gale, folk kan driva med det som verre er.

Ein arbeider for å vera fri den stundi ein er her i verdi, - men ein vasar seg som oftast meir og meir fast, - verdi er vanskeleg, har lange armar og mykje ris å fanga ein i, fallgrover lurer alle stader. Og dei gjeng ein i

No siste dagane les eg Idioten av Dostojevskij, eg ser det er 20 år sidan eg las han. Etter ein roman av den mannen er hovudet nett som bankebiff, det tek på å ta seg fram i jungelen.

Men først - Da jeg var våken natten etter diktene, øynene og asken, tenkte jeg, før du reiser skal jeg si til deg at nå når jeg kjenner deg, så skal du alltid få brev. Med mellomrom, naturligvis - som før, men alltid, - så lenge jeg lever. Kanskje det eneste jeg vet om fremtiden. Men det går jo ikke an å si slikt på en bussholdeplass.

Det var ein ting eg skulde ha sagt (Kanskje du forstod det?) fyrr du reiste: Vil du flytta hit, so er det greidt det.

• "Dagbok 1924-1994 - utval" av Olav H. Hauge
  • "Maud og Aud - ein roman om trafikk" av Gunstein Bakke
  • "Litterær salong - essay" av Brit Bildøen
  • "Dyr jeg har kjent - historier for ung og gammel" av Cora Sandel
  • "De langtidsboende - roman" av Cathrine Knudsen
  • "Brevene dine legger jeg under madrassen - en brevveksling 1971-2002" av Astrid Lindgren